.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
با تلاش راهداران مازندران « پل اروست » عاقبت به خیر شد ....
مدیر کل راهداری مازندران : سازه پل اروست در حال ساخت و نصب است و بزودی به بهره برداری می رسد
شمال نیوز : مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای مازندران ضمن بازدید از روند ساخت پل نیمه کاره دسترسی روستای اروست بخش چهاردانگه شهرستان ساری گفت: عزم راسخ راهداران مازندران برای بهره برداری از این پل ستودنی است.
مدیر کل راهداری مازندران : سازه پل اروست در حال ساخت و نصب است و بزودی به بهره برداری می رسد

شمال نیوز: مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مازندران از بهره‌برداری عملیات احداث پل روستای اروست پس از وقفه طولانی درآینده ای نزدیک خبر داد.

 

به گزارش شمال نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای مازندران، حسن جهانیان تشریح کرد: با تلاش های شبانه روزی و مدیریت جهادی این مجموعه، عملیات احداث پل اروست که سالیان سال راکد بود در حال انجام و بزودی مورد بهره برداری قرار می گیرد.

 

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای مازندران ضمن بازدید از روند ساخت پل نیمه کاره دسترسی روستای اروست بخش چهاردانگه شهرستان ساری گفت: عزم راسخ راهداران مازندران برای بهره برداری از این پل ستودنی است.

 

جهانیان ادامه داد: پل نیمه کاره دسترسی روستای تاریخی اروست مالخواست بخش چهاردانگه ساری که از آن به عنوان قدمگاه مقام معظم رهبری یاد می شود، در بازدید سال گذشته استاندار در سالروز سفر تاریخی و از قبل اعلام نشده مقام معظم رهبری به روستای مذکور(24 مهرماه) مورد تاکید قرار گرفته و پروژه از مجموعه اداره کل راه و شهرسازی منفک وجهت اتمام نهایی به این اداره کل واگذار گردید .

 

وی با اشاره به اینکه ساخت عرشه پل نیمه کاره روستای مذکور از جمله مصوبات سفر استاندار به این بخش است، افزود: اکنون این سازه در دست احداث و نصب است و با تکمیل نهایی، افتتاح و در دسترس عموم قرار خواهد گرفت. ‎

 

وی در این بازدید با اشاره به اینکه توسعه و رفع محرومیت از چهره روستاها از اولویت های دولت مردمی است، گفت: روستاییان بیش از دیگران به خدمت رسانی و دریافت امکانات و خدمات برای تأمین نیازهای اساسی خود و رهایی از محرومیت نیاز دارند، به همین دلیل محور برنامه‌های خدمت‌رسانی، توسعه و مقابله با محرومیت باید متوجه نواحی روستایی همچون منطقه پشت‌کوه چهاردانگه(دهستان ولایت) باشد.

 

جهانیان افزود: فعال کردن اقتصاد روستا یکی از اولویت های اساسی دولت سیزدهم است و باید با برنامه ریزی اصولی روند مهاجرت معکوس جوانان روستا فراهم شود.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

ساروی 25 مرداد 1402
پس نوبخت چی میگه ؟ خیلی بده که تلاش دیگران را فرماندار ساری بخواهد مصادره به شخص خودش کنه . این رفتارهای پوپولیسی زمانش تمام شد آقای نوبخت . می خواهی زحمات راهداران عزیز را به نام خودت تمام کنی و با بر پا کردن یک چادر بگی که من کار را تمتم کردم
سید 25 مرداد 1402
فرماندرا چادرنشین ساری اگر راست میگه چرا سه راه جویبار چادر نزد تا این همه مردم پشت ترافیک کلافه نشن . حالا که پل اروست داره تمام میشه رفت تا شو تبلیغاتی راه بندازه
اروستی ریکا 25 مرداد 1402
ساروی عزیز خودم از اهالی اروست هستم تا دیروز اولین بار این بنده خدا آقای نوبخت رو دیدم ، یه سوال از شما و آقای جهانیان داشتم به آقای جهانیان بگید که چند بار برا بازدید پروژه اومد اروست ، اصلا این دو روز کجا هستن، آیا برا یک پل آنهم پل روستا باید ۲۸ سال انتظار کشید ، کاش اروست بودید می دید پروژه به مثل آقای جهانیان و همکارانشان خواب خرگوشی رفته بودن ، فقط و فقط ۲ ساعت بعد از حضور این بنده خدا کل استان بسیج شدن برا انجام کار شاهد این ماجرا شورا ، دهیار و ریش سفیدان روستا می باشند که حی و حاضر هستند می تونید سوال کنید.
نا شناس 25 مرداد 1402
دوست گرامی اگر زبان تشکر هم داشته باشیم هم بد نیس ، همون میدان بار برا هفت پشتش بسه اگر افتتاح نمیشد کل کمربندی تا ترمینال دولت شب و روزش میشد پارکینگ خودروها ، نکته پروژه سه راه جویبار اعتبارش ملیه ، کورشن کسانی دیگه ای که مسولیت می‌گیرن نامشون رو نمیشه با تریلی کشید برن دنبال پروژه های نیمه کاره شهر، این همه مسول و نماینده مجلس اومدن و رفتن کسی جرات تکون دادن میدان بارو نداشت. زنده باد نوبخت

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.183 seconds.